Kundservice

Vi är alltid redo att hjälpa dig. Vi har gjort en lista över de vanligaste frågorna nedan så att du snabbt kan få svar på din fråga. Har du andra frågor är du mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst.

Vi finns redo att hjälpa dig via telefon, livechatt eller mail alla vardagar mellan 09:00 - 17:00.

Vanliga frågor

Om du har valt DPD Spårbart kommer detta vanligtvis fram mellan 2-4 arbetsdagar till ditt närmaste postombud.
Har du valt DHL Expressleverans kommer även detta vanligtvis till ditt närmaste postombud och detta 1 arbetsdag efter paketet skickats ut.
Om du redan har fått ditt spårningsnummer, kan du spåra din beställning via följande webbplatser:
DPD Spårbart: https://www.postnord.se/vara-verktyg/spara-brev-paket-och-pall?shipmentId=
DHL Express: https://www.dhl.com/se-sv/home/tracking/tracking-express.html?submit=1&tracking-id=
Tyvärr kan vi meddela att det nu har blivit lite svårare att få paketen skickade till specifika postombud eller postboxar då vi använder oss av DPD i dom första stegen av leveransen vilket inte har samma system som Postnord vilket är slutliga utgivaren.
Men kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper dom dig så mycket dom kan.
Våra produkter tillverkas i olika länder inom och utanför Europa. Alla våra produkter är tillverkade enligt dom högsta GMP-standarderna för kosttillskott och med noggrant utvalda och kontrollerade ingredienser. Alla våra produkter är godkända förförsäljning i EU och Sverige, samt så är våra ekologiska produkter är alltid ekologiskt certifierade.
Har du frågor om en specifik produkt kan du alltid kontakta vår kundtjänst. Vi är redo att hjälpa dig alla vardagar mellan 9-18.

Telefon

Tveka inte en sekund att ringa oss om du vill ha hjälp.
Du kan kontakta oss på följande telefonnummer:
08 44 68 51 35
Be om att bli uppringd

Live chat

Skriv till oss via live chat.

Email

Skicka oss ett mail till [email protected]